Sistem brez velikih stroškov vzpostaviti učinkovito evidenco delovnega časa.
kratek opis:
Beleženje časa poteka tako, da zaposleni ob prihodu v podjetje ali odhodu iz njega kontrolerju približajo brezkontaktno kartico oz. v primeru beleženja posebnih dogodkov (službeni ali privatni izhod, izreden vhod ali izhoh, itd.) predhodno pritisnejo ustrezno funkcijsko tipko na kontrolerju, zabeleženi podatki pa se preko komunikacijskega vmesnika prenesejo v računalnik. Iz servisnega programa za preverjanje prisotnosti se podatki enkrat mesečno prenašajo v program, kjer služijo kot osnova za izračun plač delavcem v podjetju.
Prednosti, ki vam jih sistem ponuja:
Enostavno spremljanje prihodov in odhodov |
Evidenčnimi izpisi ur: redno delo, dopust… |
Evidenca z avtomatskim izračunom viškov ali manjkov |
Spremljanje ter izpisi zamud glede na delovni čas |
Avtomatki prenosi, podatkov po vaših nastavitvah |
Identifikacija z magnetno kartico, obeskom, geslom |
-
Ponujamo vam celovito izvedbo
Izbrano rešitev vam v celoti, od svetovanja, montaže strojne opreme in namestitve programske opreme do usposabljanja in morebitnega kasnejšega vzdrževanja izvedejo naši strokovnjaki.
Usposabljanje uporabnika
Po končani instalaciji ter testnem evidentiranju vaših zaposlenih vas bomo v naši učilnici usposobili za samostojno uporabo sistema, da boste lahko sami spremljali ter urejali celotno evidenco prisotnosti in odsotnosti vaših zaposlenih.